روايات

رواية أسيل الفصل الخامس 5 بقلم نور عصام

رواية أسيل الفصل الخامس 5 بقلم نور عصام

رواية أسيل الجزء الخامس

رواية أسيل البارت الخامس

رواية أسيل الحلقة الخامسة

اسيل. اتصلت علي صديق ليها هي ومي وبعد الغدا استأذنت من صفاء انها تروح تشوف ابوها وترجع باليل
صفاء. ومالو يا حبيبي روحي ولو اتأخرتي باتي هناك والصبح تعالي بلاش تيجي ب الليل لوحدك
اسيل. تسلميلي يا صاصا يا عسل انتي
خالد. بصلها ورفع حاجبه
شريف. ابتسم وسكت
صفاء. روحي يا حبيبتي
اسيل. خرجت وراحت بيتهم قبل ابوها يتصل بيها وطبعا كانت غيرت لبسها بالاوضه اللي بالجنينه قبل تروح بيتهم
عامر. اول ما شافها قالها كويس يا حبيبتي انك جيتي علشان تلحقي تجهزي نفسك قبل شريف يجي
اسيل. حاضر يا بابا وطلعت اوضتها وبعد فتره شريف كلمها وقالها انو مستنيها
اسيل. نزلت وركبت معاه ومش بتكلمه خالص
شريف. بعد فتره قالها ايه هتفضلي لويه بوزك كدا كتير
اسيل. بزهئ قالت عوزني اعمل ايه يعني الله
شريف. تمام خليكي كدا بس اعرفي اني ليا حدود ف الصبر ولو نفذ صدقيني هتندمي
اسيل. خوفت انا كدا
شريف. بصلها وسكت وبعد شويه وصلو محل دهب
اسيل. نزلت وبس دخلو ولسه بيتكلمو علشان يختارو لقت شاب وسيم دخل من باب المحل وابتسم لها راحت عليه والفرحه ماليه عيونها وقالت اهلا شادي وحشتني
شريف. هيتجنن مين دا وازاي تكلمه كدا وايه سر الفرحه اللي ف عيونها دي بقلم نور عصام

 

 

اسيل. مسكت شادي من ايده ووقفته بينها وبين شريف وقالت يلا يا قلبي اختار معايا
شريف. بيحاول يكون هادي بصلها وقالها ازاي يعني
اسيل. ما اهتمت لكلامه وطلبت من الشاب اللي واقف يناولها خواتم علشان تختار وبس جاب لها اخدت خاتم وحطته ف صباعها وقالت حلو ياشادي ولا ايه رايك
شادي. لا لا مش حلو قوي يا قمري دا احلي وشاور علي واحد تاني اسيل اخدته وحطته ف صباعها وقالت فعلا يجنن يسلم ذوقك يا قلبي
شريف. خلاص جاب اخره مسكها من ايدها وخرج برا المحل وضغط علي ايدها بقوه وقالها مش انا اللي اتعامل كدا حتي لو كنت مش طايقك مش انتي اللي مش عوزاني فاهمه ولا لأ وكان صوته عالي وحاد
اسيل. بتحاول تشد ايدها منه
شريف. ضغط اكتر عليها وقالها هندخل جوا والحيوان اللي انتي جيباه دا لو مخرج ف خلال ثواني صدقيني هتندمي ندم عمرك كله
اسيل. شافت الغضب والعصبيه ف عيون شريف سكتت
شريف. يلا يا ست هانم وانا ليا تصرف تاني معاكي بس نخلص وسحبها بقوه وراه ودخلو
شادي. بصلهم وراح عليهم ولسه هيتكلم
شريف. غور من وشي بدل م احصرك علي عمرك دا
اسيل. بصتله وسكتت
شادي. عرف ان الموضوع كبر خرج بدون ولا كلمه
شريف. شاور لبتاع المحل وقال لو سمحت هات كذا حاجه علشان نختار منها وبالفعل شريف اختار الشبكه كلها
اسيل للحق كانت مبسوطه باختياره بس كانت متغاظه منه
شريف. بعد ما خلصو خرجو وقالها يلا علشان نشتري الفستان بالمره
اسيل. حد قالك اني بقرة سحبها وراك وهتعمل اللي عاوزه
شريف. فتحلها باب العربيه وقالها اركبي احسنلك
اسيل. ركبت وكلها عصبيه وغيظ منه
شريف. نعقل كدا علشان متشوفيش وشي التاتي انا مستحمل غبائك علشان شايف انك عبيطه
اسيل. انا عبيطه لااا ف
شريف. قاطعها وقالها ايوا وغبيه كمان واخرصي بقا مش عاوز اسمع صوتك
اسيل. علي فكره انت متعرفنيش اناا

 

 

شريف. مين قال كدا انا اعرفك كويس قوي ياااسيلا
اسيل. ماشي ياشريف والله لندمك علي اليوم اللي فكرت فيه تتجوزني وبصتله بتحدي
شريف. وانا مستني ياقطه وبعد شويه نزلو واشترو الفستنان وكان علي ذوق شريف وهي كانت فرحانه بيه قوي واتدايقت لما البنت اللي ف المحل كانت بتحاول تتكلم مع شريف
شزيف. لاحظ غيرتها وابتسم ورد علي البنت
اسيل. حطت الفستان وراحت عليه وقالت ياريت تحترم نفسك وتحرمني كا خطيبتك وعروستك اللي حضرتك جاي تشتريلها فستان فرحكم
شريف. الله وهو انا عملت حاجه
اسيل. هو انته لسه هتعمل يا استاذ ولا ايييه
شريف. ببتسامة غيظ فيها قالها اهدي ياااسيلا مش حلو الدخان اللي طالع من ودانك دا وقرب منها وقالها دا انتي حتي مش موافقه عالجوازه دي ولا هو عيني فيه واخيه عليه
اسيل. اتنهدت وبعدت عنه وقالت اتلم بدل ما اخليها خراب عالكل فاااهم
شريف. ببردو قالها لأ مش فاهم وبعدين راح للبنت وقالها ميرسي يا قمر البنت ابتسمت ولسه هتتكلم
اسيل. مره واحده شدتها من شعرها
شريف. بصدمه قالها ايه دا
اسيل. بهدوء قالت معلش اصل افتكرتها المالكان اللي عليه الفستان وسابتهم ومشيت
شريف. ابتسم واعتذر من البنت وحاسب واخد الفستان وخرج وراها
اسيل. ممكن تفتح العربيه عاوزه اروح اتأخرت
شريف. اتأخرتي علي ايه يا ش وبعدين قالها سيلا هانم
اسيل. انجز مش فضيالك انا الله
شريف. فتح العربيه وحط الفستنان وقالها اتفضلي ركبت وبعد شويه وصلها بيتها ومشي
اسيل. دخلت الحاجه واستغلت غياب ابوها اتصلت عليه وقالت انها هتروح ل مي تبات عندها لانها لسه تعبانه وبعدين غيرت هدومها وخرجت وراحت عند شريف
صفاء. البت شمس اتأخرت يعني ياتري هتيجي ولا هتبات عند ابوها اليوم
شريف ابتسم
خالد. ياشيخه افتكري حاجه عدله
صفاء. ليه بس كدا والله اتعودت عليها ولسه ابو شريف هيرد صوت الجرس رن
شريف. ابتسم وقال انا هشوف مين وراح فتح وسند بايده عالباب قدامها وقالها متأخره ساعه الا ربع

 

 

اسيل. نعم
شريف. ابتسم وبعد عن الباب وقالها اتفضلي ياهانم
اسيل. كتك الأرف وانت موز كدا ودخلت
صفاء. شموسه والله وحشتيني
اسيل. وانتي كمان يا صافي والله وسلمت عليها
خالد. صافي يابنتي احترمي نفسك واحترمينا شويه
اسيل. بصت ل صفاء وقالت بمرح هي بتبتدي كدا مناقره وبعديت جواز علطول انا بقولك اهو ابعديه عني احسنلك
صفاء. ههههههه يخربيتك يابت يا شمس عسل والله
وتاني يوم
صفاء وشريف وابوه قاعدين مع بعض
اسيل. راحت عليهم وقالت اسمعي بقا يا صفاء
صفاء. والله انا حسه اني انا اللي فعلا شغاله عندك المهم قولي عاوزه ايه
اسيل. مسكت صفاء من ايدها وقعدتها عالارض وقعدت جنبها وقالت انا انهارده مليش نفس اعمل اكل
شريف وابوه. مستغربين تصرفتها
صفاء. ليه يا انسه شمس
اسيل. ياوليه افهمي بقولك مليش نفس اطبخ وعلشان كدا الحاج خالد هيطلب لينا اكل من برا ل ست افراد
خالد. ل ست افراد ليه
اسيل. اسمع ياسيدي واحد ليا واحد ليك واحد ل صافي واحد ل شريف واحد ليا واحد ل عم احمد
صفاء وشريف. هههههه ههههههههه
خالد. بغيظ قالها معليش علشان انا سمعي علي قدي وفهمي بطيئ تاني كدا يا شمس هانم
اسيل. استغفر الله العظيم وقالت اوردر ليا وكمان واحد ليا وانت وابنك ومراتك وعم احمد
خالد. اها اتنين ليكي ليه بقا
اسيل. انت هتعد عليا الاكل كمان يا خالد انا عرفه من الاول انك بخيل وهتجوعنا معاك
خالد. خااالد غوري يابت من وشي
اسيل. انا هروح اوضتي عقبال ما الاكل يجي وقامت مشيت
صفاء وشريف وخالد. انفجرو من الضحك هههههه ههههههههه
صفاء. بضحك قالت يلا يا خالد اطلبنا الاكل علشان شمس هانم جعانه
شريف. هههههه وبعدين قال انا هطلب يابابا
خالد. ضرب كف بكف وبعدين قال هروح اكلم عامر
صفاء. وانا هروح اوضتي ونادت شمس ومشيت
اسيل راحت عندها وقالت خير يا صاصا

 

 

صفاء. تعالي يا حبيبتي وقعدتها عالسرير وقالت بعد فرح شريف ان شاء الله هنزل معاكي واشتريلك كل الجهاز بتاعك علشان وقت تتجوزي يكون كل شئ جاهز
اسيل. ابتسمت وباستها من خدها وقعدو يتكلمو مع بعض شويه وبعدين صفاء قالتلها روحي ياشموسه نادي عمك خالد عوزاه ف حاجه
اسيل. حاضر وخرجت لقت شريف وابوه قاعدين مع بعض ابتسمت ف نفسها وراحت عليهم وقالت ابا خالد ابا الحاج خالد ابا الحاج
خالد. ابا
شريف. ميت ضحك علي ابوه واسلوبها ف الكلام
اسيل. ابا الحاج خالد انت مبتردش عليا ليه
خالد. عاوزه ايه ياللي تنشكي ف لسانك هتجلطيني قريب بتصرفاتك وكلامك دا
اسيل. قالت بتدعي عليا ليه دلوقتي يا ابا الحاج خالد الله
خالد. تصدقي انتي معاكي حق انا فعلا لازم اروح احج تاني ولا حتي اعمل عمره علشان اكفر عن ذنوبي بعد مقتلك
اسيل. عوجت بوئها وقالت روح ياخويا شوف مراتك المسهوكه عوزاك ليه
خالد. المسهوكه
اسيل. انا مالي هي اللي عوزاك وياريت تحترمو نفسكم شويه وراعو انكم معاكم انسه جميله ف البيت وشحط زي ابنك دا حرام عليكم هتبوظو اخلاق الواد
خالد. كور ايده وراح عليها
اسيل. الله يرحمك يا اخلااااق كنتي احسن واحده ف الدنيا وجريت من قدامه
شريف. هههههههه وبص لابوه اللي علي اخره وقاله روح يا حاج روح وضحك تاني
اسيل. بعد شويه الاكل وصل اخدته وبعدين راحت خبطت علي صفاء وخالد وقالت اما صافي اما صافي
خالد. اما صافي اقسم بالله انا ما عارف انتي مستحملاها علي ايه دي هتموتني قريب
صفاء. ضحكت وقالت مخلاص بقا يا با خالد
خالد. بصلها وهو علي اخره وراح فتح الباب وقالها عاوزه ايه يابت انتي
اسيل. بكل هدوء قالت الاكل جه ويلا عوزين ناكل الله ومشيت وسابته يستشيط من الغيظ
شريف وابوه وامه راحو عالسفره
اسيل. انتو بتعملو ايه
صفاء. ايه ياحبيبتي مالك
اسيل. بصت ل شريف وقالت روح ياض يا شريف المطبخ هتلاقي ميلايه عالرف كدا هاتها وتعالي
شريف. بصلها وقالها ياض
اسيل. قربت منه وقالت اخلص ياشريف ف يومك دا
صفاء. ف ايه ياشمس وفين الاكل
اسيل. الاول ابنك يروح يجيب الميلايه من المطبخ
صفاء. روح يا حبيبي هاتها اما اشوف اخرتها معها انا حسه انها اتجننت عالاخر

 

 

خالد. خلصونا بقا
شريف. جاب الميلايه
اسيل. اخدتها منه وفرشتها عالارض وحطت الاكل عليها وقالت قسما بالله ل ناكل كلنا عليها
صفاء. حست انو شريف وابوه بقو علي اخرهم ابتسمت برغم غيظها منها وقالت طب والله فكره حلوه وقعدت وشدت خالد وقالت اقعد يا حبيبي وقعدته
اسيل. شدت شريف من ايده وقالت اقعد ولا هتوقف زي خيال المئاته كدا
شريف. قعد جنبها وعاوز يموتها
اسيل. ايوا كدا ارجعو لاصلكم مش ولاد زوات من يومكم
خالد. استغفر الله
اسيل. وعلشان كدا انا مش هكسفكم وهاكل معاكم الكل اكل واسيل عرفه انهم علي اخرهم منها وطنشت
شريف. بصلها ورفع حاجبه
اسيل. اتوترت وبعدين اتلاشت نظرته وبعد شويه خلصو اكل واسيل قالت يلا ياض ياشريف شيل معايا الكل مش هشتغل لوحدي وانت زي الشحط كدا
شريف. بصلها وكور ايده ولسه بيقوم
اسيل. حست انو عاوز يخنقها قالت ايه يا حبيبي اتشليت
شريف. لا ياروحي الشلل دا سبيه عليا انا اللي هجبهولك لو ملمتيش ام لسانك دا
خالد. قال صفاء بعد فرح شريف تمشيها البت دي
اسيل. بقا كدا ياخلوووود وانا بقول انته اللي ليا ف البيت دا والتفتت تمشي من قدامهم
خالد. رايحه فين يابت انتي تعالي شيلي الاكل دا
اسيل. مش فاضيه ياخلووود
خالد ليه ياختي وراكي ايه ان شاء الله
اسيل بغيظ فيه قالت عندي حفله
خالد. اييييه
اسيل. راحت ووقفت جنبه وقالت حفله يا خلووود انما اييه ايييه اييييه خمر ونساء بقا مقولكش
خالد. خمر ونساء لا انا لازم اجي معاكي مقدرش افوت حاجه زي دي ابدا وانفجرو كلهم ف الضحك ههههههههه ههههههههه
صفاء. يخربيتك ياشمس ويخربيت دماغك دي
خالد. بضحك قالها والله مابقيت عارف انا طايقك ولا مش طايق اشوف وشك بس كل اللي اعرفه اني حاسس انك جزء مهم ف البيت دا
شريف. عسل ياشموسه
اسيل. من يومي يابني بس انا محبش اتكلم عن نفسي
شريف. مفيش فايده وشال معها الاكل بناء علي طلبها طبعا
اسيل. دخلت اوضتها وكلمت ابوها ومي صحبتها وبعد شويه خرجت لقت الكل قاعد و
صفاء. بتدندن وبتغني بصوت هادي
اسيل. راحت عليها وقالت ايه دا انتي بتغني يا صفاء
صفاء. ابتسمت وقالت تعالي يا حبيبتي
اسيل. قعدت جنبها وقالت بمرح بس تعرفي صوتك وحش جدا
صفاء. بقا انا صوتي وحش يا كلبه انتي
اسيل. اكدب يعني يا صاصا
صفاء. دا انتي اللي صوتك وحش ونشاذ
اسيل. بشهقه قالت انا دا انا كروان
شريف وابوه. ضحكو عليهم وعلي كلامهم

 

 

صفاء. طيب سمعينا كدا ياكروان اي حاجه
اسيل. لا لا ابدا انا اخاف من الحسد
صفاء. حسد طب والله ماانتي قايمه غير لما تغني وشدتها من ايدها وقعدتها عالسجاده وقالت اهو انا بقيت زيك وقعدت شريف وابوه جنبها
شريف. قعد جنب اسيل بصلها وابتسم
صفاء. يلا يا شموسه غني
اسيل. مصممه يعني
صفاء. طبعا
اسيل. اتنهدت وبعدين قالت بصوت حلو فعلا وكله رقه وبطريقه مرحه لولا الملامه يا هوي لولا الملامه لفرش جناحي عالهوا زي الحمامه
شريف. ابتسم
ابوه وامع. بصوت واحد قالو افرش وحمامه
اسيل. اهو انتو بقا اعداء النجاح والشهره ياستيييير عليكم
صفاء. ههههه وبعدين قالتها كملي كملي دا انتي علي الله حكايتك كملي
اسيل. رفعت حاجبها وقالت تاني لولا الملامه يا هوا لولا الملامه لفرش جناحي عالهوا زي الحمامه واطرير وارفرف ف الفضا واهرب من الدنيا الفضا وكفايه عمري وكفايه عمري وكفايه عمري وكفايه عمري وكفايه عمري
شريف. ايه يا فنانه الشريط سف ولا ايييه
اسيل. بغيظ قالت ما انته اللي حمار شيفني مش عرفه اكمل قولي انته مش تسيبني كدا مش عرفه افرمل
شريف وابوه وامه. ههههه ههههههه هههههههه
خالد. دا انتي تحفه
اسيل. بقا كدا يا خالود طب والله منا سيباك غير لما احكيلك مغامره من مغامراتي
خالد. اشجيني والله منا عارف انا ازاي قاعد معاكي وبسمعك كدا وبص ل صفاء
اسيل. اسمع ياخالووود يا حبيبي
شريف. حبيبك
اسيل. ملكش دعوه انته الله
خالد. استنه بس ياشريف كملي يا عبقرية زمانك
اسيل. بصت ل شريف وقالت ايه رايك يا شرشر اكمل
شريف. شرشر
اسيل. منا حسيت انك متغاظ علشان بدلع خالوود وانته لأ
شريف. لسه هيرد

 

 

صفاء. كملي كملي عندي حماس اسمعك
اسيل. اسمعي يا صاصا يا جميله انته صفاء ابتسمتلها اسيل قالت طبعا انا بنت جميله ومفيش مني الكل بصلها شوحت بايدها وقالت من غير متتكلمو انا عرفه ردكم ف جمالي نور عصام المهم انا يوم كنت خارجه والجو كان حر قوي ام ايه بقا قولت لنفسي يابت يا شموسه روحي هاتي ازازة ميه اشربيها بدل ما انتي كدا هتقعي من طولك
شريف. اممم وبعدييين
اسيل. المهم نزلت من عربيتي الجميله
خالد. عربيييتك
اسيل. هو انته كدا قاطعني كل شويه وبعدين ايوا عربيتي ولا هو انته بس اللي عنده عربيه
صفاء. ههههه كملي انا عوزه اسمع
شريف. بصلها وابتسم
اسيل. ما علينا نزلت من العربيه ودخلت سوبر ماركت وفجاه ملقتش الفون بتاعي ام ايه بقا قولت اروح اجيبه احسن بابي ولا حد مهم يكلمني
خالد. صبرني يارب
اسيل. ابتسمت ف نفسها وبعدين قالت روحت راجه تاني عالعربيه علشان اخد الفون ام ايييه بقا
شريف. اييييه
اسيل. واحد رخم وقليل الادب عاكسني قولت لنفسي مش معقول يابت يا شموسه تقلي من نفسك وتشتميه ميصحش الناس تقول عليا ايه لساني طويل وقليلة الادب مثلا 🙄🙄
شريف. لا طبعا ودي تيجي
خالد. استمري استمري شوقتيني
اسيل. ايييه والله ياخالودد ياحبيبي انتي اللي محلي القاعده دي هيييح ما علينا بصيت للواد الرخم دا وقولتله عيب يا استاذ اللي انته بتقوله دا ام الواد البايخ رد وقالي يخراااابي ايه الصوت اللي يجنن دا وبصت لنفسها بفخر كدا وقالت طبعا منا قمر ف كل حاجه المهم حسيت بقا انو مش هيجيبها البر روحت رايحه وواقفه جنبه وباعلي صوت فيكي يابلد وقولت الحقوووووووني بيتحمرمش بيا ياناس وعينك متشوف اللي النور ياخالد ياخويا الناس كلها اتجمعت تقولش البلد كلها كانت ف الشارع وقتها اامم نزلو ضرب فيه لحد ما عدموه العافيه وهو بيقع منهم عالارض عينو جت ف عيني حسيت انو بيستنجد بيا روحت واقفه قدامهم وقولتلهم خلاص خلاص تشكرو يارجاله انا شاكه انو ابن خالتي لما دققت فيه وف لحظه لقيت راجل كبره كدا باين عليه الشهامه بصلي وقالي ايييه ابن ايه يابت قولته ابن خالتي راح الراجل مشوح بايده كدا وعمل حركه بصيت لنفسي بعدها قولت ياريتني مكنت حطيت مكياج وانا نازله 😂😂
شريف وابوه وامه انفجرو من الضحك ههههههههه ههههههههه
شريف.وهو ميت ضحك قالها حركه بايده بردو ولا ببوئه
اسيل. والله يابني غسل وشي الله يسامحه بقا كان قالي انو هيعمل كدا كنت نزلت من غير غسيل وش 😂😂
صفاء. ههههههه وبعدين

 

 

اسيل. هتموتي يا صفاء وتعرفي بس انا علشان بحبك هكملك ومالت عليها وباستها من خدها وبعدين قالت الناس طبعا كلهم مشيو وهما بيبرطمو وانا نزلت للمضروب علي عين امه وقولتله اهو شوفت اخرة قلة ادبك بصلي وقالي بصوت يقطع القلب ابوس ايدك وديني المستشفي نور عصام ام ايه بقا انا قولتله طيب اصبر اما ادخل اجيب ازازة ميه احسن عطشانه قوي والتفت علشان ادخل صعب عليا رميته كدا ف الشارع روحت قولت انا لازم اجيبه علي جتب من الطريق ايوا طبعا انا قلبي مستحيل يتحمل عربيه ولا حاجه تخبطه حاولت اجرجره وابن الذين كانه خيطه واقعه عالارض يشاء السميع العليم الاقي عربيه جايبه حاجات بضاعه يعني للسوبر ماركت بصيت فيها علي اساس انادي الراجل اللي نزل منها يساعدني لقيته دخل بالحاجه اللي معاه وشوفت حبل كبير واقع عالارض من العربيه دي ام ايه بقا قولت لنفسي شغلي الجمجمه يابت ياشموسه وروحي هاتي الحبل وا بطي الحمار دا ف عربيتك
شريف. يخربيتك
اسيل. استني بس وبعدين ربطه وقولتله اترمي هنا بقا عقبال ما اجيب ميه ليا وليك انت شكلك تعبان قوي وانا قلبي حنين ودخلت وخدني الوقت جوا السوبر ماركت طبعا لما شوفت النوتيلا والنوتيلا بصراحه ضعفت قولت اشتري كل الانواع وبعد شويه لقيت الواد بتاع السوبر ماركت جاي يقولي انتي يا انسه ياقمر العربيه بتاعة البضاعه عاوزه تمشي ياريت لو خضرتك تطلعي عربيتك شويه قدام قولته اتفضل المفتاح اهو واركنها انته عقبال ما اخلص
خالد. بشهقه قال نهار ابوكي اسوس اوعي يكون اللي جه ف بالي دا جنان
اسيل. ابتسمت وقالت الصبر ياخالوود وبعدين قالت الواد اخد المفتاح وراح وركب العربيه ومشي بيها شويه وانا افتكرت الواد المربوط فيها ام ايه بقا طلعت اجري علي برا واقول استني الله يخرب بيتك هتموت الواد وكاني بادن ف مالطه
صفاء. اوعي تقولي مات 🤔
اسيل. للاسف عايش
خالد. ايه اللي حصل
اسيل. كل الناس اللي موجوده ف الشارع طلعت تجري معايا ورا العربيه لحد ما وقفت وانا روحت عالواد المربوط وضربته بالبوكس 👊👊علي وشه وقولتله شوفت ادي اخرة قلة ادبك كنت هتموت نفسك اهو 😂😂😂
صفاء. يخربيتك بعد دا كله تضربيه
اسيل لا بقا منا وديته المستشفي بعدها والحمد لله بقا كويس وان شاء الله اعزمه علي فرحي واوريهولك يا صاصا
خالد. يخربيتك دا انتي مشكله مجنونه حتي ف احلامك
اسيل. احلام مين ياخلووود متخلنيش اعملها معاك بقا
خالد. وعلي ايه وبص ل صفاء بحب وابتسم وقالها كنتي بتغني تقولي ايه قبل البت دي متفسد اللي كنا هنعيشه بمغامرتها اللي توجع القلب دي وتجيب شلل بدري 😂
صفاء. بصتله ونسيو نفسهم وقالت سئلوني كتير سئلوني سئلوني عليه
شريف. بص ل اسيل وقالها بتحبيه

 

 

اسيل. بدون وعي بصت ف عيونه وقالت ايوا ايوا وهنكر ليه
شريف. قرب منها قوي وبدون وعي مد ايده وشال اللينسيز من عيونها ابوه وامه انصدمو وبصولها قوي و
صفاء. شهقت وقالت ايه دا
اسيل. فاقت لنفسها وقامت جريت علي اوضتها
شريف. ابتسم واخد نفس وو ……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أسيل)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى